GIMP 3 (fotomontáž)

08.03.2014 18:47

Na dnešní hodině PGR jsme dělali něco příšerně těžkýho  :( Fotomontáž .!!

Fotomontáž - je tvořena specifickým použitím techniky fotografických obrazů. Technicky by fotomontáž mohla být nazvána fotokoláží, kde koláž znamená ve francouzštině „lepení“ a naznačuje montáž sekvencí, podobně jako u filmu. Skutečná fotomontáž tak představuje dva a více obrazů exponovaných v různou dobu.

Pan učitel nám  nejdříve říkal a ukazoval co máne dělat - ( to jsme zvládla výborně ) .Potom jsme měli samostaně udělat jako by  to samé ale s jiným

a o hodně těžším obrázkem. ( To bylo pro mě příšerné :D já nevěděla co mám dělat ) - tak jsem si to znova celý přečetla co máme dělat a začla jsem.

Moc mi to nešlo, zkoušela jsem to asi 4krát. Po 5 mi to nějak vyšlo. Bylo to sice skoro uplně špatně, ale byla jsem ráda že jsem to nějak udělala :)

Takže fotomontáže se budu muset naučit ;)

Pro pobavení jsem dám můj výtvor a jak to mělo být správně !

Předloha -

Moje nepovedená a příšerně udělaná fotomontáž, ve které je spousta snahy :D