GIMP 6 - (Výskok z fotky)

17.05.2014 19:15

Úkolem bylo, upravit fotografii tak, že hlavní předmět na obrázku bude "vyskakovat ven".Jako obrázek jsme si měli vybrat z šesti obrázků (delfín, auto, orel  basketbalista 1, basketbalista 2 nebo letadlo). Já jsem si vybrala letadlo. Zdálo se mi nejlehčí. Tahle práce byla nejhorší a nejtěžšší, vůbec jsem jí nepochopila. Pan učitel to vysvětlovat 2krát a to jsem při tom už byla mimo a potom když se spletl i pan učitel a chvíli přemýšlel co dál, tak mi bylo hned jasný, že když se spletl pan učitel, tak já nemám já vůbec žádnou šanci :D - ( pan učitel se přiznal. že už rok tento "Výskok z fotky" nedělal , takže to bylo v pořádku ). Já nevěděla co dělat, tak jsem se držela postupu v moodlu. To mi ale vůbec nešlo :D. Tak jsem to zkoušela zkoušela a zkoušela. Potom jsem něco zmáčkla a měla jsem to skoro hotový :). Potom jse to zkoušela doma, ale bez výsledku :D - Na to že jsme to nepochopila to dopadlo docelo dobře ;) 

původní fotka -

moje upravený fotka-